Spletna prodaja - pogosta vprašanja
Pogosta vprašanja
Kaj je spletni nakup smučarski vozovnic Skipass Travel in za kaj ga lahko uporabim?
Skipass Travel spletni nakup je spletno mesto, ki vam omogoča nakup vozovnic za smučarske vozovnice za Avstrijsko Koroška smučišča in bližnja Italijanska(Svete Višarje in Sella Nevea). Karte lahko kupite v le nekaj sekundah. Najboljše pa je, da vam nikoli ne bo potrebno čakati v dolgih vrstah na blagajni smučišča ali plačati/unovčiti pologa z bančno kartico. Vse kar potrebujete je Skipass Travel profil in kartica za zbiranje kart preko interneta. Le nekaj trenutkov za tem, ko pritisnete tipko Naroči, bo smučarska karta na vaši kartici. Kar vam omogoča dostop do žičnice brez čakanja na blagajni ali plačila dodatnih stroškov pologa.
Kaj potrebujem za spletni nakup smučarke vozovnice na Skipass Travel.
Najprej se je potrebno registrirati na Skipass Travel, naročiti osebno Skipass Travel kartico in jo prejeti. Prejem je možen osebno ali vam jo pošljemo po pošti na vaš naslov.
Kako se lahko registriram na Skipass Travel?
Pojdite na https://ticket.skipasstravel.si in izberite *Registracija* na meniju v zgornjem desnem kotu iskalnega okna. Nato vpišite vaše podatke za prijavo vašega skipass travel profila.
Kaj je Skipass Travel kartica?
Skipass Travel kartica je pametna kartica za ponovno polnjenje, ki jo lahko napolnite s smučarsko karto iz katerega koli smučišča, navedenega na seznamu skipasstravel.si. Kartica je označena z vašim imenom, datumom rojstva in po izbiri lahko tudi identifikacijsko fotografijo. Upoštevajte, da vaša kartica ni prenosljiva. Za nakup vaše (smučarske) vozovnice z Skipass Travelom potrebujete le Skipass Travel kartico.
Zakaj potrebujem osebno kartico za spletni nakup vozovnic?
Osebna kartica vam omogoča, da pridete do žičnic in prog brez dodatnega čakanja na blagajnah smučišč. Da bi to omogočili, bo vaša vozovnica naložena na vaš profil oz. vašo Skipass Travel kartico. Ta kartica z naloženo spletno smučarsko vozovnico vam omogoča neposreden dostop do sedežnic na smučišču. Ostale spletne trgovine ne omogočajo teh osebnih kartic, namesto tega vam bojo poslali elektronsko vozovnico, ki jo je potrebno natisniti. To bo od vas zahtevalo, da se na smučišču zglasite na blagajni, kjer vam to elektronsko vozovnico/potrdilo zamenjajo za smučarsko vozovnico. Skipass Travel vam omogoči, da se temu izognete.
Kje lahko dobim svojo osebno Skipass Travel kartico?
Osebno Skipass Travel kartico lahko naročite na Skipass Travel spletni trgovini. Da to storite obiščite www.skipasstravel.si, če ste že registrirani, se prijavite v vaš osebni profil. Ko ste prijavljeni kot nov ali obstoječi uporabnik, vam bo prikazan pregled kart in možnost naročanja novih.
V kolikem času bodo kartice dostavljene?
Skipass Travel kartice bojo poslane iz naše poslovalnice na delovni dan. Znotraj Slovenije bo dostava opravljena v enem ali dveh delovnih dneh.
Koliko stane Skipass Travel kartica?
Skipass Trave kartica bo znašala 10 eur za vsako. Pomeni, da jo potrebuje vsak uporabnik svojo in za vsakega posameznika stane enako. Veljavnost Skipass Travel kartice bo predvidoma 5 let od začetka prodaje preko spleta oziroma nakupa le te.
Ali lahko registriram staro smučarsko vozovnico oziroma key-card za nakup Skipass Travel vozovnic preko spleta?
Ne. Za nakup vozovnic preko spleta potrebujete svojo osebno kartico, na katero lahko kasneje vsakič znova nalagate nove vozovnice. Ta key-card je za večkratno uporabo in je vaša osebna last, ni vračljiv.
Ali vsak uporabnik potrebuje svojo kartico za spletni nakup smučarskih vozovnic?
Da, tako kot če bi smučarsko vozovnico kupili na smučišču. Vsak uporabnik mora imeti svojo kartico za aktivacijo in dostop skozi vhod, ne glede na starost ali vrsto vozovnice. Enako velja tudi za brezplačne vozovnice. Vsaka kartica je označena s podatki lastnika. Ima tudi svoj ID čip in ni prenosljiva. Kartica velja tudi kot pooblastilo za spletni nakup vozovnic s popustom (npr. vozovnice za mladostnike, otroke itd.).
Kako dolgo bo trajalo, da bo vozovnica na voljo za uporabo na moji kartici?
Običajno, je za to potrebnih le nekaj trenutkov. Ko zaključite plačilo vaše smučarske vozovnice na skipasstravel.si, vam bo poslan e-mail s potrditvijo vašega naročila. Če ste vozovnico predhodno naročili, boste dva dni prej prejeli e-mail z obvestilom, kot potrdilo, da je bila vozovnica naložena na vašo kartico.
Ali lahko naložim več vozovnic z različnih smučišč na svojo kartico?
Ne, vaša kartica lahko vsebuje samo eno karto.
Kako lahko plačam vozovnice?
Skipass Travel trenutno sprejme Viso in Mastercard (kreditno kartico).
Kaj se zgodi, če karte ne uporabim?
Karto je možno stornirati/refundirati, a najkasneje do 10:00h na dan veljavnosti karte. Strošek stornacije je 25% vrednosti karte ali najmanj 10eur.
Kaj storiti ob izgubi Skipass Travel kartice?
Ob izgubi je potrebno naročiti novo Skipass Travel kartico, doplačilo 10 €.
Kaj storiti ob poškodbi Skipass Travel kartice?
Ob poškodbi je potrebno naročiti novo Skipass Travel kartico, doplačilo 7 €.
Ali lahko naložim več vozovnic z različnih smučišč na svojo kartico?
Ne, vaša kartica lahko vsebuje samo eno karto.
So v uporabo storitve Skipass Travel vključeni kateri koli stroški?
Skipass Travel profil in spletni nakupi vozovnic so popolnoma brezplačni: plačate le (smučarsko) vozovnico in enkratni nakup key-carda za vsak nadaljni nakup preko spleta.
Pozabil sem Skipass Travel uporabniško ime in geslo, kaj storim?
Izberite »pozabljeno geslo« zraven polja za prijavo. Preko e-pošte boste prejeli navodila za ponastavitev gesla.
Kaj storim v primeru, če moja kartica na smučišču ne bo delovala?
Če ste prejeli Skipass Travel potrdilo o nakupu, je vaša vozovnica pripravljena za uporabo. Pogoste napake:
1) obstaja druga kartica v vaši smučarski bundi, ki lahko povzroči razmagnetenje drugih kart. Preprosto odstranite nepotrebne vozovnice iz vaše bunde in pojdite skozi vhod.
2) Prosim preverite vaš nakup in datum veljavnosti.
3) prosim preverite, če ste kupili vozovnico za pravo smučišče. To preverite tako, da se vpišete v vaš profil na skipasstrave.si in izberite »nakupi« če seznam ne prikaže naročila za izbrano destinacijo, lahko vozovnico kupite še isti trenutek. Če je vaša vozovnica navedena kot pravilna pod »naročila«, vendar še vedno ne deluje, se prosim obrnite na številko za pomoč strankam na +386 (0) 4 582 1000 ali pošljite e-pošto na info@skipasstravel.si.
Skipass Travel spletni nakup je spletno mesto, ki vam omogoča nakup vozovnic za smučarske vozovnice za Avstrijsko Koroška smučišča in bližnja Italijanska(Svete Višarje in Sella Nevea). Karte lahko kupite v le nekaj sekundah. Najboljše pa je, da vam nikoli ne bo potrebno čakati v dolgih vrstah na blagajni smučišča ali plačati/unovčiti pologa z bančno kartico. Vse kar potrebujete je Skipass Travel profil in kartica za zbiranje kart preko interneta. Le nekaj trenutkov za tem, ko pritisnete tipko Naroči, bo smučarska karta na vaši kartici. Kar vam omogoča dostop do žičnice brez čakanja na blagajni ali plačila dodatnih stroškov pologa.
Kaj potrebujem za spletni nakup smučarke vozovnice na Skipass Travel.
Najprej se je potrebno registrirati na Skipass Travel, naročiti osebno Skipass Travel kartico in jo prejeti. Prejem je možen osebno ali vam jo pošljemo po pošti na vaš naslov.
Kako se lahko registriram na Skipass Travel?
Pojdite na https://ticket.skipasstravel.si in izberite *Registracija* na meniju v zgornjem desnem kotu iskalnega okna. Nato vpišite vaše podatke za prijavo vašega skipass travel profila.
Kaj je Skipass Travel kartica?
Skipass Travel kartica je pametna kartica za ponovno polnjenje, ki jo lahko napolnite s smučarsko karto iz katerega koli smučišča, navedenega na seznamu skipasstravel.si. Kartica je označena z vašim imenom, datumom rojstva in po izbiri lahko tudi identifikacijsko fotografijo. Upoštevajte, da vaša kartica ni prenosljiva. Za nakup vaše (smučarske) vozovnice z Skipass Travelom potrebujete le Skipass Travel kartico.
Zakaj potrebujem osebno kartico za spletni nakup vozovnic?
Osebna kartica vam omogoča, da pridete do žičnic in prog brez dodatnega čakanja na blagajnah smučišč. Da bi to omogočili, bo vaša vozovnica naložena na vaš profil oz. vašo Skipass Travel kartico. Ta kartica z naloženo spletno smučarsko vozovnico vam omogoča neposreden dostop do sedežnic na smučišču. Ostale spletne trgovine ne omogočajo teh osebnih kartic, namesto tega vam bojo poslali elektronsko vozovnico, ki jo je potrebno natisniti. To bo od vas zahtevalo, da se na smučišču zglasite na blagajni, kjer vam to elektronsko vozovnico/potrdilo zamenjajo za smučarsko vozovnico. Skipass Travel vam omogoči, da se temu izognete.
Kje lahko dobim svojo osebno Skipass Travel kartico?
Osebno Skipass Travel kartico lahko naročite na Skipass Travel spletni trgovini. Da to storite obiščite www.skipasstravel.si, če ste že registrirani, se prijavite v vaš osebni profil. Ko ste prijavljeni kot nov ali obstoječi uporabnik, vam bo prikazan pregled kart in možnost naročanja novih.
V kolikem času bodo kartice dostavljene?
Skipass Travel kartice bojo poslane iz naše poslovalnice na delovni dan. Znotraj Slovenije bo dostava opravljena v enem ali dveh delovnih dneh.
Koliko stane Skipass Travel kartica?
Skipass Trave kartica bo znašala 10 eur za vsako. Pomeni, da jo potrebuje vsak uporabnik svojo in za vsakega posameznika stane enako. Veljavnost Skipass Travel kartice bo predvidoma 5 let od začetka prodaje preko spleta oziroma nakupa le te.
Ali lahko registriram staro smučarsko vozovnico oziroma key-card za nakup Skipass Travel vozovnic preko spleta?
Ne. Za nakup vozovnic preko spleta potrebujete svojo osebno kartico, na katero lahko kasneje vsakič znova nalagate nove vozovnice. Ta key-card je za večkratno uporabo in je vaša osebna last, ni vračljiv.
Ali vsak uporabnik potrebuje svojo kartico za spletni nakup smučarskih vozovnic?
Da, tako kot če bi smučarsko vozovnico kupili na smučišču. Vsak uporabnik mora imeti svojo kartico za aktivacijo in dostop skozi vhod, ne glede na starost ali vrsto vozovnice. Enako velja tudi za brezplačne vozovnice. Vsaka kartica je označena s podatki lastnika. Ima tudi svoj ID čip in ni prenosljiva. Kartica velja tudi kot pooblastilo za spletni nakup vozovnic s popustom (npr. vozovnice za mladostnike, otroke itd.).
Kako dolgo bo trajalo, da bo vozovnica na voljo za uporabo na moji kartici?
Običajno, je za to potrebnih le nekaj trenutkov. Ko zaključite plačilo vaše smučarske vozovnice na skipasstravel.si, vam bo poslan e-mail s potrditvijo vašega naročila. Če ste vozovnico predhodno naročili, boste dva dni prej prejeli e-mail z obvestilom, kot potrdilo, da je bila vozovnica naložena na vašo kartico.
Ali lahko naložim več vozovnic z različnih smučišč na svojo kartico?
Ne, vaša kartica lahko vsebuje samo eno karto.
Kako lahko plačam vozovnice?
Skipass Travel trenutno sprejme Viso in Mastercard (kreditno kartico).
Kaj se zgodi, če karte ne uporabim?
Karto je možno stornirati/refundirati, a najkasneje do 10:00h na dan veljavnosti karte. Strošek stornacije je 25% vrednosti karte ali najmanj 10eur.
Kaj storiti ob izgubi Skipass Travel kartice?
Ob izgubi je potrebno naročiti novo Skipass Travel kartico, doplačilo 10 €.
Kaj storiti ob poškodbi Skipass Travel kartice?
Ob poškodbi je potrebno naročiti novo Skipass Travel kartico, doplačilo 7 €.
Ali lahko naložim več vozovnic z različnih smučišč na svojo kartico?
Ne, vaša kartica lahko vsebuje samo eno karto.
So v uporabo storitve Skipass Travel vključeni kateri koli stroški?
Skipass Travel profil in spletni nakupi vozovnic so popolnoma brezplačni: plačate le (smučarsko) vozovnico in enkratni nakup key-carda za vsak nadaljni nakup preko spleta.
Pozabil sem Skipass Travel uporabniško ime in geslo, kaj storim?
Izberite »pozabljeno geslo« zraven polja za prijavo. Preko e-pošte boste prejeli navodila za ponastavitev gesla.
Kaj storim v primeru, če moja kartica na smučišču ne bo delovala?
Če ste prejeli Skipass Travel potrdilo o nakupu, je vaša vozovnica pripravljena za uporabo. Pogoste napake:
1) obstaja druga kartica v vaši smučarski bundi, ki lahko povzroči razmagnetenje drugih kart. Preprosto odstranite nepotrebne vozovnice iz vaše bunde in pojdite skozi vhod.
2) Prosim preverite vaš nakup in datum veljavnosti.
3) prosim preverite, če ste kupili vozovnico za pravo smučišče. To preverite tako, da se vpišete v vaš profil na skipasstrave.si in izberite »nakupi« če seznam ne prikaže naročila za izbrano destinacijo, lahko vozovnico kupite še isti trenutek. Če je vaša vozovnica navedena kot pravilna pod »naročila«, vendar še vedno ne deluje, se prosim obrnite na številko za pomoč strankam na +386 (0) 4 582 1000 ali pošljite e-pošto na info@skipasstravel.si.